Jump to content
URDU FUN CLUB

میٹھا میٹھا رس


Recommended Posts

’’جا بچہ ! تیرے آلت سے میٹھا اور خوشبو دار رس ٹپکا کرے گا۔‘‘

’’عجیب دعا دی ہے باباجی نے‘‘۔ وہ یہی سوچتا ہوا گھر کو چلا۔ راہ میں اس کی عجب حالت ہوئی۔ آلت سے سچی میں ایک قطرہ ظاہر ہوا، بعد جس کے اسے ایک خوش گوار مہک کے احساس نے بھی گھیر لیا۔ وہ کچھ سمجھ نہ پایا کہ اس کے ساتھ یہ کیا ہو رہا ہے۔

گھر پہنچا تو تھکن کے سبب سے بسترے پر اوندھا ہوتے ہی نیند نے آلیا اور لگا خوابِ خرگوش کے مزے لینے۔

اب تو وہ ایک عجب سوندھی سوندھی مہک میں رچا رہتا۔ ملاقاتی اور یاردوست اس مہک کا دریافت کرتے رہتے لیکن اس سے کچھ جواب نہ بن پڑتا۔ وہ کہتا بھی تو کیا کہتا آخر۔

جب ماں نے اس کے کپڑے دھوئے تو اس نے جانا کہ یہ خوش بو کہاں سے آتی ہے۔ اس کی لنگی پر لگے جا بجا ننھے داغ سب کچھ بتا رہے تھے۔ ماں کو فکر لاحق ہوا کہ بچہ کم زور نہ ہو جائے۔ مگر یہ تردد بھی کہ اس مادے میں سے آخر ایسی عمدہ مہک کا کیا باعث۔

پھر یہ کہ داغ بھی اس طرح کے نہیں جیسے اس کے باپ کے ہوا کرتے ہیں۔ ذہن میں خیال آیا کہیں کوئی کھانے پینے کی شے نہ گرا لی ہو نگوڑے نے، اور اُسے سونگھ کر دیکھا۔ مہک تو ذہن معطر کر دینے والی تھی، چناں چہ اُسے جِیب سے چھو کر ذائقہ لیا۔

مزہ بھی مہک کے مانند بہت بھلا معلوم ہوا۔ ذرا اچھی طرح چاٹا۔ اور پھر یہی سمجھا کہ کوئی کھانے پینے کی چیز ہے جسے لنگی پر گرا لایا ہے اس کا سپوت۔ چناں چہ اس بارے میں استفسار کا سوچ کے اپنے کام میں مشغول ہوئی۔

اب جو وہ بعد کھیل کود کے گھر کو لوٹا تو ماں نے سوال کردیا۔

’’اے ادھر آ ! یہ لنگی پر نشان کیسے ہیں؟ کیا لگایا بول جلدی سے؟‘‘

وہ گڑبڑا گیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (جاری)

Link to comment

اردو فن کلب کے پریمیم ممبرز کے لیئے ایک لاجواب تصاویری کہانی ۔۔۔۔۔ایک ہینڈسم اور خوبصورت لڑکے کی کہانی۔۔۔۔۔جو کالج کی ہر حسین لڑکی سے اپنی  ہوس  کے لیئے دوستی کرنے میں ماہر تھا  ۔۔۔۔۔کالج گرلز  چاہ کر بھی اس سےنہیں بچ پاتی تھیں۔۔۔۔۔اپنی ہوس کے بعد وہ ان لڑکیوں کی سیکس سٹوری لکھتا اور کالج میں ٖفخریہ پھیلا دیتا ۔۔۔۔کیوں ؟  ۔۔۔۔۔اسی عادت کی وجہ سے سب اس سے دور بھاگتی تھیں۔۔۔۔۔ سینکڑوں صفحات پر مشتمل ڈاکٹر فیصل خان کی اب تک لکھی گئی تمام تصاویری کہانیوں میں سب سے طویل کہانی ۔۔۔۔۔کامران اور ہیڈ مسٹریس۔۔۔اردو فن کلب کے پریمیم کلب میں شامل کر دی گئی ہے۔

  • Replies 40
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...