Jump to content
URDU FUN CLUB

Rashidpk

Active Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5

About Rashidpk

  • Rank
    Rashid

Identity Verification

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. السلام و علیکم دوستو۔ ہماری مڈل کلاس سوسائیٹی میں جہاں چھوٹے گھروں میں ہر ایک کا واش روم بھی الگ نہی ہوتا یعنی کامن واشروم ہی یوز ہوتا ہے۔ وہاں پر اکثر بھائیوں کو بہن کے انڈر گارمنٹس یا ہیر ریمونگ کریمز وغیرہ نظر آ جاتی ہیں۔ یا دھوپ میں کپڑے سکھانے کے لیے ڈالے ہوں تو گھر کی خواتین یعنی بہن بھابھی یا ماں کے انڈر گارمنٹس جو کہ عام کپڑوں کے نیچے سوکھنے کے لیے تار پر ڈالے ہوتے ہیں جب اچانگ نظر پڑتی ہے تو کیا فیل ہوتا ہے۔ یا گھر میں بہن کے کھلے گلے میں نظر چلی جائے یا براء کی سٹرپ نظر آ جائے تو کیا فیلنگز ہوتی ہیں۔ ؟ سب دوست اپنی اپنی فیلنگز بتاؤ۔ اگر کسی دوست نے جان بوجھ کر یا حادثاتی طور پر بہن کو کپڑے چینج کرتے یا نہاتے دیکھا ہو تو کیا فیلنگز تھی اس وقت۔ یا مام ڈیڈ کو سیکس کرتے دیکھا ہو تو کیا محسوس کیا؟
  2. لڑکیوں کے زیر ناف بال کا تو پتا تھا۔ لیکن لڑکیوں کے بغلوں میں بھی بال ہوتے ہیں یہ 15 سال کی عمر میں پتا چلا۔ جب ایک بار اپنی 22 سالہ سسٹر کو کپڑے چینج کرتے دیکھا۔ بڑی حیرانی ہوئی تھی۔ بال بھی کافی بڑے تھے یعنی مہینے سے زیادہ ہو گیا ہو گا شیو کو۔لڑکیوں میں پیریڈز کا کنسپٹ تھا لیکن وہ بھی پہلی بار سسٹر کو انڈر وئیر میں کپڑا چینج کرتے یعنی پہلا نکال کر دوسرا رکھتے دیکھا تھا۔ اس وقت ابھی آلویز پیڈز اتنے عام نہی ہوئے تھے۔ یعنی مڈل کلاس گھرانوں میں ابھی رواج نہی تھا۔
  3. اپنی سسٹر کو شادی سے پہلے کپڑے چینج کرتے کئی بار دیکھا۔ باتھ روم میں نہاتے روشندان سے بہت بار دیکھا۔ پھر اس کی شادی کے بعد اس کو اپنے شوہر کے ساتھ سیکس اور رومانس کرتے بھی دیکھا۔ لیکن کمرے میں بہت کم لائٹ تھی اور سیکس بھی دیسی سٹائل میں یعنی کمبل کے اندر ہی ہلچل والا تھا تو اتنا کلئیر نظر نہی آیا۔
  4. ایسا بہت سے مرد سوچتے ہیں لیکن ہمت نہی کر پاتے ۔ میرا خیال ہے کہ تھری سم والا آئیڈیا بھی اچھا ہے۔ پورن موویز دکھاؤ اس اس ریلیٹڈ بات چیت کرو اس کو اس میں دلچسپی پیدا کرو۔ یا پھر کسی ایسے طریقے سے اسے کانا کرو۔ یعنی اسے تھوڑی آزادی دو وہ اپنے کزن یا اپنے کسی پرانے دوست وغیرہ سے رابطہ رکھے۔ پہلے اس کو نظر انداز کرو پھر اچانک اس کی چوری پکڑ لو۔ اور پھر معاف بھی کردو کہ ایسا ہوتا رہتا ہے۔ چلو مل جل کر کچھ انجوائے کرتے ہہیں۔
  5. میرا خیال ہے پاکستان میں بھی انسسٹ سیکس کا وجود ہے۔ لیکن خیالی انسسٹ کی بہتات ہے۔ جس گھر میں جوان بہن بھائی ہوں تو بھائی کو اگر بہن کی براء /پینٹی کہیں پڑی نظر آ جائے۔ یا اس کے پیڈز، ہیر ریمونگ کریم وغیرہ تو لازمی بات ہے وہ گرم ہو گا۔ دوسرا 12 سے 20 سال تک کے بچوں کو اپنے والدین کو سیکس کرتے دیکھنی کی بھی بڑی جستجو ہوتی ہے۔ اور تقریبا 95 فیصد دانستہ یا نا دانستہ ایک آدھ بار دیکھنے میں کامیاب ہو ہی جاتے ہیں۔ گھر میں بہن اگر ڈوپٹے کے بغیر پھر رہی ہے تو اس کے ممے دیکھنا۔ یا اگر وہ جھکی ہے اور گلا کھلا ہے تو مموں کو دیکھ لینا عام بات ہے۔
×
×
  • Create New...
DMCA.com Protection Status