Jump to content
URDU FUN CLUB
Sign in to follow this  
vinney

Aishwarya rai and Hollywood director

Recommended Posts

میں نے ایشوریا رائے کی پارٹ ٹائم ایل اے رہائش گاہ کے دروازے کی گھنٹی بجائی۔ ایک ہالی ووڈ ڈائریکٹر کے طور پر، میں کرداروں کے لیے بھوکے کلائنٹس کی نمائندگی کرنے والے ایجنٹوں کی فون کالز کے ساتھ بمباری کا عادی تھا۔ لیکن ایک کلائنٹ نے خاص طور پر میری دلچسپی کو بڑھاوا دیا۔ ایشوریا رائے کی ہالی ووڈ سنیما میں تبدیلی اچھی طرح سے شروع نہیں ہوئی تھی، اور وہ ہر ممکن کام حاصل کرنے کے لیے بے چین تھیں۔ اس نے اصرار کیا کہ میں ذاتی آڈیشن کے لیے اس کے گھر ملوں، ایک پیشکش میں ایسی شاندار عورت کو انکار نہیں کر سکتی تھی، حالانکہ میں یہ سن کر محتاط ہو گیا تھا کہ وہ کسی حد تک مردانہ کھانے کی شہرت رکھتی ہے۔

نوکر کے اندر دکھائے جانے کے بعد میں ایش کا انتظار کرنے لگا۔ وہ گیلی سیڑھیوں سے نیچے چلی گئی، ابھی نہا لیا اور ایک ریشمی لباس کے علاوہ کچھ نہیں اوڑھا جو اس کے نازک جسم سے چمٹا ہوا تھا، اس کے منحنی خطوط کا خاکہ۔ یہ دیکھ کر مجھے احساس ہوا کہ میں شارٹس پہننا کتنا بیوقوف تھا، جیسا کہ میں آہستہ آہستہ کھڑا ہوتا گیا۔ وہ مڑ گئی اور مجھے وہاں دیکھ کر چونک گئی، اور اس کے چھاتی میں سے ایک مختصر طور پر اس کے لباس سے باہر نکلا۔ میں شرمندہ ہو کر اپنے آلے کے ساتھ دنیا کی سب سے خوبصورت عورت کے سامنے پوری طرح سے کھڑا ہو گیا۔ ایشوریہ نے بے یقینی سے میری طرف دیکھا، اس کی نظر میرے رکن پر ٹکی ہوئی تھی، اور میں نے سوچا کہ میں نے اس کے چہرے پر مسکراہٹ کا اشارہ دیکھا ہے۔

"میں اتنی جلدی آپ کی توقع نہیں کر رہی تھی،" اس نے کہا۔ "تو آپ نے جو دیکھا وہ آپ کو پسند آیا۔" اس نے میرے باہر نکلتے عضو تناسل پر ایک چنچل نظر ڈالی۔ "اب دیکھنے کی باری ہے مجھے لگتا ہے" وہ ہنسی۔

مجھے یقین نہیں آرہا تھا۔ ایشوریا رائے میرے ساتھ چھیڑ چھاڑ کرتے ہوئے میں نے اپنی شرمندگی چھپانے کی کوشش کی اور خود کو کشن سے ڈھانپ لیا۔

"اچھا مجھے لگتا ہے کہ آپ مجھے پرفارم کرتے ہوئے دیکھنا چاہتے ہیں؟" ایش نے چھیڑا۔ اس نے احتیاط سے میرے عضو تناسل کو ڈھانپنے والے تکیے کو ہٹایا، اور اسے میری شارٹس سے ٹکرایا۔ میرے شارٹس اور باکسرز کو مکمل طور پر ہٹانے سے پہلے اس نے میرے شافٹ کو اوپر اور نیچے دوڑایا۔ میں اس کی خوبصورتی سے متاثر ہوا اور مجھے لگا جیسے میں وہیں پھٹ سکتا ہوں۔ ایش نے گھٹنے ٹیک دیے اور اپنے ہونٹوں کو میری گھنٹی کے گرد لپیٹ لیا۔ اس نے پھر دھیرے دھیرے میرے پورے ممبر کو اپنے گلے سے نیچے کر لیا، اور پھر اوپر آ کر اسے مارنا شروع کر دیا۔ جب اس نے ایک بار پھر میرا شافٹ اپنے منہ میں لے لیا تو اس وقت اور وہاں نہ پھونکنے میں میری پوری خود کو روکنا پڑا۔ اس کے بعد اس نے آہستہ آہستہ اپنے سر کو اوپر نیچے کرنا شروع کر دیا، اپنے ہونٹوں اور زبان کو میرے عضو تناسل کو اوپر اور نیچے سلائیڈ کیا۔

"واہ،" وہ سر اٹھا کر بولی۔ "یہ بہت بڑی بات ہے، مجھے یاد نہیں ہے کہ میں نے آخری بار اتنا اچھا مہمان کب لیا تھا۔"

میں نے جواب دیا، "مجھے یاد نہیں کہ اس طرح کی فراخ میزبانی کبھی ہوئی ہو۔" وہ ایک بار پھر نیچے چلی گئی اور نوک پر نچوڑتے ہوئے میرے فالوس کو زیادہ زور سے مارنے لگی۔ اس نے میری گھنٹی کے سرے کو کاٹا اور پھر اسے چوسنے کے لئے واپس چلا گیا، پہلے نرمی سے اور پھر سخت اور تیز یہاں تک کہ اس کا سر چشمے کی طرح اوپر نیچے اچھل رہا تھا۔

"میں کم کرنے والا ہوں،" میں نے کراہتے

ہوئے کہا "نہیں تم نہیں ہو،" ایش نے جواب دیا، جیسا کہ وہ سست ہو گئی اور مجھے آنکھوں میں دیکھا۔

’’پہلے میری باری ہے۔‘‘ پھر ایشوریہ رائے نے کھڑے ہو کر اپنے لباس کی ڈوری کو کھولا اور ایک تیز حرکت میں اس کے سرسبز ننگے جسم کو ظاہر کرتے ہوئے کھسک گئی۔ اس کی چھاتی بالکل گول اور اب بھی پرٹ تھی اور اس کی بحریہ مضبوط اور تنگ تھی۔ وہ واضح طور پر اپنے جسم کی دیکھ بھال کرتی تھی۔ میں نے اس کی ریشمی ران کے اوپر اپنے ہاتھ پھسلائے اور اس کے ٹن والے کولہوں کو پکڑ لیا۔ وہ صوفے پر لیٹ گئی اور اپنی ٹانگیں ہوا میں پھیلا دیں۔

"یہاں دو کے لیے جگہ ہے،" ایش نے اپنے چہرے پر طنزیہ نظر ڈالتے ہوئے کہا۔ میں نے اس کی ہموار ٹانگوں کو چوما اور اس کی کروٹ چاٹنے لگا، آہستہ سے اپنی انگلی کو بھی اندر دھکیل دیا۔ اس نے خوشی سے اپنی کمر کو جھکا لیا اور زور سے کراہا۔

"مم، میں آپ کا لنڈ اپنے اندر چاہتا ہوں، میں مزید انتظار نہیں کر سکتا،" ایش نے اپنے چہرے پر کچی خواہش کے ساتھ کہا۔ اس نے اپنے قریب دراز سے کنڈوم نکالا اور اسے میرے ڈک پر پھینک دیا۔ میں نے آہستہ آہستہ اپنے ممبر کو اس کی پھیلی ہوئی عقاب والی ٹانگوں کے درمیان اور اس کی نم بلی میں داخل کیا۔ یہ اب بھی تنگ تھا جیسا کہ میں نے اپنے عضو تناسل کو آہستہ آہستہ اندر دھکیل دیا۔ راھ خوشی کے ساتھ moaned اور میں نے اس کی بلی کے اندر اور باہر آہستہ آہستہ میرا مرگا سلائڈنگ شروع کر دیا. اس نے اپنی ٹانگیں میرے گرد لپیٹ لیں جب میں نے زور سے اور تیزی سے پمپ کرنا شروع کیا۔

"ہاں، ہاں، ہاں،" ایش بار بار چیخ رہی تھی۔ میں اپنے آپ کو عروج کے قریب محسوس کر سکتا تھا اور اس لیے میں نے اپنے آپ کو سست کرنے کے لیے پوزیشنیں بدل لیں۔ میں چاہتا تھا کہ یہ جتنی دیر ممکن ہو سکے.

ایشوریہ رائے اب جھرجھری دار قالین پر چاروں چوکوں پر تھی اور میں نے اس کے پیچھے گھٹنے ٹیک دیے اور اس کی شہوت انگیز چھاتیوں کو پکڑ لیا جب کہ میرے آلے نے اس کی بلی کی طرف واپسی کا راستہ پایا اور میں ایک بار پھر پمپ کرنے لگا۔ میں نے حیرت سے دیکھا جب ایش پیچھے اور آگے لرز رہی تھی اور وہ اپنی آنکھوں میں جانوروں کے جذبے کے ساتھ میرا سامنا کرنے کے لئے مڑ گئی۔ اس نے خود کو جزوی طور پر سہارے کے لیے ایک میز پر اٹھایا اور پھر ایک ٹانگ کے ساتھ کھڑا ہوا جب کہ میں نے دوسری ٹانگ پکڑی اور خوبصورت عورت کو مارنا جاری رکھا۔ ہمارے جسم آپس میں جڑے ہوئے تھے اور شدید گرمی سے پسینہ آ رہا تھا۔

"میں کم کرنے جا رہا ہوں، میں کم کرنے جا رہا ہوں!" وہ زیادہ سے زیادہ جوش و خروش سے کراہتی رہی یہاں تک کہ اس کی پیٹھ محراب ہو گئی اور جب وہ orgasm میں چلی گئی تو اس کا جسم چپک گیا۔

اب میں تقریبا orgasm کے قریب تھا اور میں نے باہر نکالا.

"میں چاہتی ہوں کہ تم میرے اوپر سہہ جاؤ، میرے چہرے پر،" ایش نے کراہتے ہوئے کہا جب اس نے میرا کنڈوم اتارا اور میری شافٹ کو پیار کیا۔ اس نے میرے عضو تناسل کو سختی سے چوسا اور پھر اس کے منہ کو نشانہ بناتے ہوئے اسے مارا۔ میں مزید نہیں ٹھہر سکا اور میں اپنے ڈک سے باہر نکل کر ایشوریہ رائے کے ہونٹوں پر چڑھ گیا۔ سہ اس کی ٹھوڑی پر ٹپکتا ہے اور اس نے بچا ہوا سارا حصہ چوسنا شروع کر دیا تھا۔ میں خوشی میں تھا، اور اس کے لیے کچھ بھی کروں گا۔

"تو پھر مجھے حصہ مل جائے گا؟" وہ مسکرائی۔ میں انکار نہیں کر سکتا تھا۔ ایشوریا ہمارے بھاپ بھرے جذبے کے بعد دوبارہ نہانے کے لیے اوپر کی طرف چلنا شروع کر دی، لیکن ایسا کرنے سے پہلے مڑ کر بولی "اپنے آپ کو پیچھے سے باہر جانے دو، میرے 2 بجے یہاں کسی بھی منر کریں۔

Share this post


Link to post

اردو فن کلب کے پریمیم سیریز اور پریمیم ناولز اردو فن کلب فورم کا قیمتی اثاثہ ہیں ۔ جو فورم کے پریمیم رائیٹرز کی محنت ہے اور صرف وقتی تفریح کے لیئے فورم پر آن لائن پڑھنے کے لیئے دستیاب ہیں ۔ ہمارا مقصد اسے صرف اسی ویب سائیٹ تک محدود رکھنا ہے۔ تاکہ یہ گناہ جاریہ نہ بنے ۔ اسے کسی بھی طرح سے کاپی یا ڈاؤن لوڈ کرنے یا کسی دوسرے دوست یا ممبر سے شیئر کرنے کی بالکل بھی اجازت نہیں ہے ۔ جو ممبران اسے کسی بھی گروپ یا اپنے دوستوں سے شئیر کر رہے ہیں ۔ ان کو مطلع کیا جاتا ہے کہ وہ اسے کسی دوسرے ممبر ثانی سے شئیر نہیں کر سکتے ۔ ورنہ ان کا مکمل اکاؤنٹ بین کر دیا جائے گا ۔ اور دوبارہ ایکٹو بھی نہیں کیا جائے گا ۔ موجودہ اکاؤنٹ کینسل ہونے پر آپ کو نئے اکاؤنٹ سے کسی بھی سیئریل کی نئی اپڈیٹس کے لیئے دوبارہ قسط 01 سے ادائیگی کرنا ہو گی ۔ سابقہ تمام اقساط دوبارہ خریدنے کے بعد ہی نئی اپڈیٹ آپ حاصل کر سکیں گے ۔ اکاؤنٹ بین ہونے سے بچنے کے لیئے فورم رولز کو فالو کریں۔ اور اپنے اکاؤنٹ کو محفوظ بنائیں ۔ ۔ ایڈمن اردو فن کلب

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...
DMCA.com Protection Status